Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Proposal of Business Development Strategy for Small Company Providing Accommodation Services in Slovakia
Chamraz, Štefan ; Kissová,, Jana (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The main focus of this thesis is a proposal of business development strategy for small company providing accomodation services in Slovakia. The first part is theoretical and defines basic concepts as strategy, strategic management, development and growth of small and medium-sized enterprises, as well as its characteristics. It also describes selected analytical-research methods which goal is to reveal the key factors influencing the current situation. These methods are then applied in the second part, the analytical, where the external and internal environment of the company is mapped and analyzed, together with the influencing factors. The third part, the proposing, interprets possible solutions and recommendations based on the results of selected analyzes, which aim to ensure the future development of the company.
Strategický management domu dětí a mládeže
Yefimova, Yuliia
Diplomová práce se zaměřuje na provedení analýzy strategického managementu příspěvkové organizace DDM Helceletova. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou strategii pro vybranou organizaci na základě provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí. V literární rešerši jsou uvedeny obdobné organizace a nastíněná charakteristika neziskového sektoru. Empirická část zahrnuje podrobnou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí vybrané neziskové organizace na makro a mikro úrovni, která vede k identifikaci faktorů, z nichž vycházejí strategie, jak je uvedeno v maticích SWOT, IE a SPACE. Na základě těchto strategií je navržen strategický plán společnosti, včetně zvážení možných rizik realizace. Dále je v práci navržen způsob a časový harmonogram implementace vytvořené strategie.
Komunikační strategie ve vybraném podniku
SCHICKEROVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační strategie z praktického hlediska. Úvodní kapitola empirické části je věnována podrobnému rozboru zvoleného podniku, na který jsou navázány potřebné analýzy. V diplomové práce jsou využity analýzy typu Porterův model pěti sil, SWOT analýza a rozbor EFE, IFE a IE matice. Následně jsou na základě získaných výsledků navrhnuty dva projekty, které jsou implementovány do konkrétní komunikační strategie. Navržené projekty představují modernizaci webových stránek a dále realizaci reklamy v průmyslové oblasti města Plzeň. Návrh modernizace webu zahrnuje základní specifikaci pro tvorbu cenové nabídky, zhodnocení aktuálního stavu webových stránek od dvou oslovených subjektů a dvě předběžné cenové nabídky pro realizaci. Za účelem zpracování projektu: Realizace reklamy v průmyslové oblasti Plzeň, byli osloveni dva poskytovatelé reklamních ploch, u kterých byly poptány vždy dva bigboardy. Návrh obsahuje cenové nabídky těchto poskytovatelů na určité časově období. V poslední fázi byla oslovena marketingová společnost za účelem vytvoření cenového odhadu pro grafické zpracování reklamního plakátu. Výsledkem těchto doporučení by mělo být zvýšení poptávky po nabízených produktech, zefektivnění Employer Brandingu a zlepšení komunikace směrem k vnějšímu okolí.
The Proposal of Business Development Strategy for Small Company Providing Accommodation Services in Slovakia
Chamraz, Štefan ; Kissová,, Jana (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The main focus of this thesis is a proposal of business development strategy for small company providing accomodation services in Slovakia. The first part is theoretical and defines basic concepts as strategy, strategic management, development and growth of small and medium-sized enterprises, as well as its characteristics. It also describes selected analytical-research methods which goal is to reveal the key factors influencing the current situation. These methods are then applied in the second part, the analytical, where the external and internal environment of the company is mapped and analyzed, together with the influencing factors. The third part, the proposing, interprets possible solutions and recommendations based on the results of selected analyzes, which aim to ensure the future development of the company.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.